„Sprawa dla reportera” zyskała widzów, TVP1 liderem pasma

W sezonie 2015/2016 „Sprawę dla reportera” śledzi średnio 3,33 mln osób, o 80 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki najnowszego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 3 września ub.r. Do 14 kwietnia br. średnia widownia programu wyniosła 3,33 mln widzów. Przełożyło się to na 23,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,63 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 14 stycznia br. Obejrzało go 3,92 mln widzów.

Względem analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz zyskał 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 4 września 2014 roku do 16 kwietnia 2015 roku) oglądało go bowiem 3,25 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 22,44 proc. i 11,75 proc.

TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 12,54 proc., emitujący w tym czasie „Przyjaciółki”, „Zdrady” i filmy fabularne. Dalej plasuje się: TVN (11,35 proc.; „Kuchenne rewolucje” i filmy) i TVP2 (6,24 proc.; serial „Tutanchamon” i filmy).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem. „Wielką czwórkę” uzupełnia TVP2.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA