„Spróbuj mnie!” w kampanii Krushersów w KFC (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa deserów Krushers wprowadzonych do sieci KFC. Akcję pod hasłem „Spróbuj mnie!” przygotowały Red8 Communications Group, FireFly Creation i OMD Media Directions.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa lodowych deserów Krushers w restauracjach KFC jest utrzymana w odważnej, zmysłowej stylistyce. Taki przekaz ma podkreślać, że desery te – wprowadzone do menu sieci w trzech wersjach smakowych: truskawkowej, Kit Kat i karmelowej – to zupełna nowość na rynku. W ramach akcji pod hasłem „Spróbuj mnie!” uruchomiono też serwis internetowy krushers.kfc.pl, w którym użytkownicy mogą brać udział w zabawie polegającej na komponowaniu własnego deseru i jednoczesnym uwodzeniu wirtualnej partnerki/partnera.

Ogółem kampania reklamowa Krushersów obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN7, TV4, Polsat 2, AT Media, MTV&VIVA&VH1, Discovery, TVN Turbo i Polsat Sport), internet (serwisy społecznościowe, m.in. Facebook, Fotka, Nasza-Klasa, FilmWeb, Demotywatory) oraz same restauracje KFC (materiały POS). Adaptacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Red8 Communications Group, kreacje internetowe i POS oraz serwis krushers.kfc.pl przygotowała agencja FireFly Creation, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Directions. Kampania w telewizji potrwa do 20 lipca, a w internecie – do końca lipca.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem