SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż „Do Rzeczy” to już 100-140 tys. egz.

- Według optymistycznych prognoz, sprzedaż „Tygodnika Do Rzeczy” po sześciu dniach sięgnęła 140 tys. egzemplarzy. Ostrożne, pesymistyczne szacunki mówią o pewnym przekroczeniu 100 tysięcy - poinformował Michał M. Lisiecki, wydawca pisma.

Sprzedaż „Do Rzeczy” to już 100-140 tys. egz.

Pierwszy numer „Do Rzeczy” (Orle Pióro) trafił do sprzedaży w piątek 24 stycznia br. w nakładzie 200 tys. egz. Według doniesień czytelników w wielu miejscach nakład wyprzedał się do zera już w pierwszych dniach po debiucie rynkowym tytułu.

- Nie planujemy dodruku tygodnika, natomiast do tych punktów, z których mamy sygnały, że nakład się wyczerpał, w miarę możliwości kierujemy dodatkowe egzemplarze i na bieżąco monitorujemy dostępność - mówi Robert Pstrokoński, prezes spółki Orle Pióro.

Jak podano w komunikacie, decyzja o braku dodruku wynika również z tego, że wcześniej udało się udostępnić czytelnikom wszystkie wersje e-wydań oraz aplikacje mobilne.

Osoby, którym nie uda się kupić pierwszego numer, mogą zamówić prenumeratę wydawniczą od pierwszego wydania. Prenumeratę można zamówić na stronie internetowej wydawcy.

Z kolei dostępny na stronie tygodnika numer zerowym pokazujący kulisy powstania „Do Rzeczy” pobrało już prawie 10 tys. osób.

„Do Rzeczy” to liczący 100 stron konserwatywny tygodnik opinii, dla którego piszą głównie byli publicyści „Uważam Rze” (Presspublica), a także dotychczasowi dziennikarze „Rzeczpospolitej”, Kataryna czy Paweł Kukiz  Jego redaktorem naczelnym jest Paweł Lisicki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Do Rzeczy” to już 100-140 tys. egz.

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lary
Oni są jak TVN24 - informacje o sprzedaży 24 godziny na dobę...
21 26
odpowiedź
User
Potencjalny zainteresowany
Czyli laczony pakiet reklamowy WprostDoRzeczy to tygodnik numer jeden ze sprzedaza grubo ponad 200 k i dystrybucja ze 300k ??? @Wirtualnemedia - Czy jest taka laczona oferta od tego wydawcy?
11 35
odpowiedź
User
potencjalny
Odpowiedź - nie, bo Wprost tak naprawdę spadło już do 40 tys. Optymistycznie.
43 9
odpowiedź
User
autor przekonany
Szanowny pan autor tego artykułu Patryk paullus trzyma im nie powiem co i gdzie. Dawno nie było takiej wazeliny
40 26
odpowiedź
User
ok
Gratulacje!
I to wszystko bez kasy od senatora PIS, jak u konkurencji.
16 24
odpowiedź