SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w I kwartale, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”

W pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Wydawnictwo Bauer; do czerwca ub.r. - Edipresse Polska) w pierwszym kwartale 2020 roku wyniosła 143 394 egz. i w porównaniu do pierwszego kwartału 2019 roku zmniejszyła się o 23,64 proc. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Druga była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 26,94 proc. do 85 684 egz.

Oczko niżej uplasowała się „Pani Domu” (Wydawnictwo Bauer; do czerwca - Edipresse Polska), która awansowała z czwartej lokaty. Średnia sprzedaż ogółem pisma wyniosła 55 078 egz., po spadku o 13,56 proc.

Na czwartą lokatę spadł dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 45 233 egz., notując największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 39,20 proc.

W marcu 2020 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli „Przyjaciółki”, wyniosła 136 980 egz., po spadku o 16,09 proc. Na drugiej pozycji znalazła się „Tina” (113 199 egz., w dół o 31,80 proc.).

Podium uzupełnia „Pani Domu” (54 678 egz., - 10,76 proc.), która wyprzedziła „Naj” (42 652 egz., - 37 proc. - najbardziej w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży w I kwartale, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl