SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami w sierpniu, „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana

W sierpniu br. liderem średniego rozpowszechniania płatnego razem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały duże spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnie rozpowszechnianie płatne razem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w sierpniu 2020 roku wyniosło 20 804 egz., czyli o 16,13 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 26,79 proc. do 14 820 egz.

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tytułu w sierpniu 2020 roku wyniosło 14 109 egz., po spadku o 23,23 proc.

W czołowej piątce znalazły się jeszcze również wydawanie przez Polska Press Grupę tytuły „Express Ilustrowany” (9 937 egz.; - 28,85 proc.) i „Gazeta Lubuska” (9 833 egz.; - 18,50 proc.).

Dalej uplasowały się kolejno: „Głos - Dziennik Pomorza” (9 788 egz.; - 23,13 proc.), „Dziennik Bałtycki” (9 248 egz.; - 27,74 proc.), „Dziennik Łódzki” (8 643 egz.; - 29,62 proc.), „Gazeta Codzienna Nowiny” (8 044 egz.; - 24,43 proc.), „Echo Dnia” (8 036 egz.; - 29,60 proc.), „Dziennik Polski” (7 658 egz.; - 26,28 proc.), „Gazeta Krakowska” (7 269 egz.; - 26,36 proc.), „Nowa Trybuna Opolska” (6 657 egz.; - 17,25 proc.), „Gazeta Wrocławska” (6 565 egz.; - 27,42 proc.), „Nowości - Dziennik Toruński” (5 794 egz.; - 19,42 proc.), „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” (4 896 egz.; - 34,20 proc. - największy spadek w zestawieniu), „Kurier Szczeciński” (4 820 egz.; - 32,30 proc.), „Express Bydgoski” (4 779 egz.; - 24,14 proc.), „Super Nowości” (3 660 egz.; - 26,87 proc.), „Dziennik Wschodni” (3 161 egz.; - 23,44 proc.), „Gazeta Współczesna” (2 577 egz.; - 28,71 proc.), „Kurier Poranny” (2 565 egz.; - 28,97 proc.), „Kurier Lubelski” (2 061 egz.; - 32,07 proc.) oraz „Polska Metropolia Warszawska” (1 879 egz.; - 23,27 proc.).

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami w sierpniu, „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ono
Danke
odpowiedź
User
maka
Pa pa bez płaczu i łez.
odpowiedź
User
Dociekliwy
Dajcie wyniku w końcu po sezonie ogórkowym, chyba ze boicie się że nikt już niczego nie czyta xd
odpowiedź