SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Sprzedaż Kategorycznie Zakazana'

To hasło kampanii promującej 7 edycję "Dzień Dobry Studenta".

Jest to magazyn kolorowy z portfolio DD Media, które ukaże się na rynku 6 października.

Skierowane do młodzieży studenckiej pismo, zostanie rozdystrybuowane w pełnym nakładzie (100 tys. egzemplarzy) na terenie największych polskich uczelni państwowych i prywatnych. Całodzienna akcja dystrybucyjna potrwa w godzinach 9-17.00, przy wykorzystaniu 110 hostess obrandowanych w stroje "Dzień Dobry".

Po raz pierwszy Dzień Dobry Student zaistniał akcją 8 października 2 lata temu, kiedy to kolporterzy wraz z magazynem oferowali  "niezbędnik studenta " z próbkami  produktów topowych firm branży FMCG. "Był to projekt naszego autorstwa - nikomu dotychczas nie udało się powielić tak dobrze zorganizowanej akcji wydawniczo - dystrybucyjnej - mówi Ewelina Bagińska, Marketing Manager Spółki. O sukcesie świadczy wielu zaangażowanych w projekt klientów: m.in. Cadbury - Wedel, Coty, Nestle czy Masterfoods.

"Jesteśmy przekonani,  że studenci pamiętają nasze akcję i czekają, czym tym razem zaskoczy ich kolejna edycja Dzień Dobry Student. Niejednokrotnie, nasi czytelnicy stali w kolejkach po swój ulubiony magazyn z porcją prezentów. Teraz również przygotowaliśmy dla nich inspirujący i praktyczny magazyn - mówi Marcin Woszczak - Product Manager. Akcja samplingowa cieszy się ogromnym zainteresowaniem naszych reklamodawców stanowiąc doskonałe narzędzie edukacyjno- komunikacyjne z najciekawszą grupą potencjalnych nabywców swoich produktów".

Tegoroczna akcja 6 października będzie wsparta kampanią na antenie Radiostacji, mailingiem do ok. 500 tys. kont studentów za pośrednictwem Wirtualnej Polski, Interii oraz silnie promowana na łamach głównego wydania Dzień Dobry.

Kolejny magazyn Dzień Dobry Student zaplanowano na 24 listopada 2005.  

Dołącz do dyskusji: 'Sprzedaż Kategorycznie Zakazana'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl