SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” z najniższą sprzedażą w historii. W dół o 54 tys. egz.

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, który zanotował najniższy wynik w historii. W skali roku jego sprzedaż spadła o 54 tys. egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2019 roku wyniosła zaledwie 114 104 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do stycznia 2018 roku pismo to zanotowało spadek o 31,99 proc. - największy spośród wszystkich miesięczników luksusowych i shoppingowych.

Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, tytuł kierowany przez Jacka Szmidta zanotował zdecydowanie najniższą miesięczną sprzedaż w historii.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w styczniu br. uplasowała się na poziomie 89 448 egz., po wzroście o 8,88 proc. Strata tego tytułu do „Twojego Stylu” w styczniu br. wyniosła już tylko 25 tys. egz.

Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z miejsca czwartego. Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu wzrosła o 3,36 proc. do 62 080 egz.

Z kolei najwięcej - 14,67 proc. - zyskał magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 55 284 egz. W zestawieniu awansował on z lokaty 7. na 5.

W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 45,56 proc.) też pochwalić się mogła „Uroda Życia”.

Największy spadek również i w tym ujęciu odnotował „Twój Styl” - było to 12,67 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” z najniższą sprzedażą w historii. W dół o 54 tys. egz.

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Konserwatyzm
TS nie unowoczesnil się razem że swoimi czytelniczkami. Poza tym ten język! Każdy tekst wygląda jak by go pisał jeden autor, do tego autor, który nie wierzy w inteligencję czytelniczek...
odpowiedź
User
wiosna
Pismo nie do czytania, ale najwyżej do oglądania. Jak trafi się jeden, góra dwa niezłe wywiady to sukces. Przykro to pisać, ale czytałam "reportażę" społeczne na moje wyczucie dziennikarskie zmyślone. Wstyd i żenada.
odpowiedź
User
bela
tego się juz nie da zatrzymać
odpowiedź