SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Poradnik 50+” na podium najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, „Claudia” zyskała najwięcej

W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a na podium uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2019 roku wyniosła 292 669 egz. Względem kwietnia 2018 roku zmniejszyła się ona o 14,14 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 234 483 egz., po wzroście o 4,28 proc.

Podium uzupełnia „Poradnik 50+” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 207 253 egz. Miesięcznik ten wydawany jest już od sierpnia 2017 roku, ale dopiero od tego roku jest kontrolowany przez ZKDP.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Claudia” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika poszła do góry o 5,92 proc. do 108 015 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 27,76 proc. do 68 271 egz., odnotowała tutaj „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł ten w zestawieniu był ostatni.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Dobre Rady” - było to 20,08 proc.

Największy spadek, wynoszący 25,85 proc., odnotowała tutaj „Claudia”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Poradnik 50+” na podium najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, „Claudia” zyskała najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl