SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w kwietniu, wszystkie miesięczniki na minusie

W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się „Poradnik 50+”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2020 roku wyniosła 223 100 egz. Względem kwietnia 2019 roku zmniejszyła się o 23,77 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był „Poradnik 50+” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 190 006 egz. (spadek o 8,32 proc.). Miesięcznik wydawany jest już od sierpnia 2017 roku, ale dopiero od zeszłego roku jest kontrolowany przez ZKDP.

Podium uzupełnia miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tytułu uplasował się na poziomie 166 936 egz., po spadku o 28,81 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 29,72 proc. do 47 980 egz., odnotowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł w zestawieniu był ostatni.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogły „Dobre Rady” - było to 4,91 proc.

Największy spadek, wynoszący 27,18 proc., odnotowała „Claudia” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w kwietniu, wszystkie miesięczniki na minusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl