SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Działkowiec” liderem w lutym. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół

W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najbardziej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lutym 2019 roku wyniosła 87 465 egz. W porównaniu do lutego 2018 roku zmniejszyła się o 4,37 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 37 046 egz. Tytuł ten odnotował spadek wynoszący 24,95 proc. - największy w zestawieniu.

Podium uzupełnia miesięcznik „Mój Ogródek” (Działkowiec). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył o 2,36 proc. do 28 750 egz.

Czwarty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze sprzedażą ogółem w lutym br. na poziomie 23 848 egz. Tytuł ten zanotował spadek wynoszący 16,69 proc.

Z kolei sprzedaż ogółem magazynu „Mam Ogród” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 51 331 egz. Tytuł ten miał wydanie łączone (styczniowo-lutowe).

W lutym 2019 roku w porównaniu do stycznia 2019 roku wszystkie tytuły zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskał „Mój Piękny Ogród” - było to 29,40 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem w lutym. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl