SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mam Ogród” najbardziej w dół

W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem. Z kolei najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w sierpniu 2019 roku wyniosła 90 945 egz. W porównaniu do sierpnia 2018 roku zwiększyła się o 8,93 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 50 848 egz. Tytuł ten odnotował spadek wynoszący 3,16 proc.

Na trzecią lokatę spadł z kolei miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 34,76 proc. do 39 104 egz.

W sierpniu 2019 roku w porównaniu do lipca 2019 roku największy wzrost średniej sprzedaży ogółem zanotował „Przepis na Ogród” - było to 21,01 proc.

Największy spadek w tym ujęciu (6,23 proc.) też miał „Mam Ogród”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mam Ogród” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl