SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” z największym spadkiem

W segmencie miesięczników podróżniczych w kwietniu br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „NG Traveler”, a pozycję lidera sprzedaży zachował „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w kwietniu 2018 roku wyniosła 25 268 egz. Była ona o 13,61 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 19 658 egz., po spadku o 15,38 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 8,27 proc. i uplasował się na poziomie 8 059 egz.

W kwietniu 2018 roku w porównaniu do marca 2018 roku dwa z trzech tytułów zanotowały spadki, a liderem pod tym względem były „Podróże” - było to 13,13 proc.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 3,30 proc., pochwalić się mógł „National Geographic Polska”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” z największym spadkiem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hehe
i national geographic dalej nie może się podnieść po rządach wojciechowskiej
10 8
odpowiedź
User
kttoak
Zasługa Nocuń i Kurek
9 8
odpowiedź