SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży. „NG Traveler” na plusie

W segmencie miesięczników podróżniczych liderem sprzedaży ogółem w listopadzie ub.r. był „National Geographic Polska”. Tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu, a jedynym wzrostem pochwalić się mógł „NG Traveler” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w listopadzie 2019 roku wyniosła 19 646 egz. Była ona o 15,93 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 17 095 egz., po wzroście o 1,48 proc. - jedynym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,33 proc. i uplasował się na poziomie 7 216 egz.

W listopadzie 2019 roku w porównaniu do października 2019 roku dwa z trzech tytułów zanotowały spadki, a liderem pod tym względem był „National Geographic Polska” - było to 10,63 proc.

Również i tutaj jako jedyny zyskał „NG Traveler” (3,47 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży. „NG Traveler” na plusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
smart
.....i notuje największe spadki:)
odpowiedź