SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym

W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymała „Kobieta i Życie”, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Zyskała tylko „Cała Ty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2018 roku wyniosła 268 647 egz. Względem lipca 2017 roku zmniejszyła się ona o 14,65 proc. - najbardziej w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 222 042 egz., po spadku o 6,98 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 8,26 proc. do 181 829 egz.

Szóste miejsce (po awansie z siódmej pozycji) uplasowała się „Cała Ty” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika poszła do góry o 0,68 proc. do 96 394 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem też pochwalić się mogła „Cała Ty” - było to 19,48 proc.

Największy spadek, wynoszący 4,96 proc., również i tutaj odnotowała „Kobieta i Życie”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefka
Dobre Rady po relaunchu rosną. Dobry ruch...
odpowiedź