SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko „Poradnik Domowy” zwiększył sprzedaż. „Świat Kobiety” najbardziej w dół

W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Świat Kobiety”. Zyskał tylko „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2019 roku wyniosła 280 379 egz. Względem lutego 2018 roku zmniejszyła się ona o 10,96 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 202 611 egz., po spadku o 21,72 proc. - największym w zestawieniu.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,47 proc. do 187 028 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika poszła do góry o 3,22 proc. do 147 233 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 31,07 proc.

Największy spadek, wynoszący 25,37 proc., odnotowała tutaj „Claudia” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Poradnik Domowy” zwiększył sprzedaż. „Świat Kobiety” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl