SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Movie Star Planet”, a na czele spadków znalazło się „Scooby - Doo!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w pierwszych trzech kwartałach 2018 roku wyniosła 44 520 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej tytuł zanotował spadek wynoszący 17,45 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska), który awansował z trzeciej lokaty. Jego średnia sprzedaż ogółem jednak zmniejszyła się o 11,69 proc. do 37 588 egz.

Na trzecie miejsce spadł z kolei magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnią sprzedażą na poziomie 37 515 egz. W porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2017 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 22,91 proc.

4. lokatę (po awansie z 8.) zajął magazyn „Movie Star Planet” (Egmont Polska), którego średni wynik zwiększył się o 6,76 proc. do 32 046 egz. jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek, wynoszący 39,56 proc. do 18 679 egz., odnotowało „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 7. na 13.

We wrześniu 2018 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Zabaw i Marzeń z Barbie”, wyniosła 41 052 egz., po wzroście względem września 2017 roku o 12,60 proc. - największym w zestawieniu. Tytuł ten awansował z drugiej lokaty.

Na drugą lokatę spadł „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska; 30567 egz.; w dół o 19,95 proc.). Podium uzupełnia „Movie Star Planet”, który rok wcześniej był czwarty (25 062 egz.; - 3,57 proc.).

Z kolei największą stratę w tym ujęciu miał miesięcznik „Księżniczka” (też Egmont Polska) - było to 35,91 proc. do poziomu 23 217 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl