SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w kwietniu. „Auta” zyskały najwięcej

W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Auta”, a najbardziej straciła „Kraina Lodu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” (Blue Ocean Entertainment) w kwietniu 2019 roku wyniosła 52 257 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował wzrost wynoszący 14,44 proc. (wówczas tytuł ten wydawany był jeszcze przez Media Service Zawada - nazywał się on wtedy „Lego Ninjago”) https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lego-czasopisma-blue-ocean-przejelo-je-od-media-service-zawada-wprowadza-dwumiesiecznik-lego-batman

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 42 921 egz. W porównaniu do kwietnia 2018 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 1,07 proc.

Podium uzupełnia magazyn „Świat LEGO. LEGO Friends” (Blue Ocean Entertainment) z wynikiem na poziomie 29 264 egz., niższym o 12,14 proc. niż rok wcześniej miał wydawany przez Media Service Zawada „Lego Friends. Magazyn”.

13. lokatę zajął magazyn „Auta” (Egmont Polska), którego średni wynik zwiększył się o 31,21 proc. do 16 787 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu (pomimo że tytuł ten spadł z 12. pozycji).

Z kolei największy spadek, wynoszący 21,20 proc. do 17 217 egz., odnotowała „Kraina Lodu” (Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 7. na 11.

W kwietniu 2019 roku w porównaniu do marca 2019 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 36,80 proc.) pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”.

Najwięcej w tym ujęciu też straciła „Kraina Lodu” - było to 35,15 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w kwietniu. „Auta” zyskały najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl