SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży. „Scooby - Doo!” zyskało najwięcej

W styczniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!”, a najbardziej straciły „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” (Blue Ocean Entertainment) w styczniu 2019 roku wyniosła 47 414 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował wzrost wynoszący 2,38 proc. (wówczas tytuł ten wydawany był jeszcze przez Media Service Zawada - nazywał się on wtedy „Lego Ninjago”) https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lego-czasopisma-blue-ocean-przejelo-je-od-media-service-zawada-wprowadza-dwumiesiecznik-lego-batman

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 32 914 egz. W porównaniu do stycznia 2018 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 4,67 proc.

Podium uzupełnia magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (też Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 29 885 egz., niższym o 2,22 proc. niż rok wcześniej.

9. lokatę (po awansie z 9.) zajął magazyn „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się o 26,01 proc. do 22 852 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek, wynoszący 43,46 proc. do 10 118 egz., odnotowały „Auta” (też Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 11. na 14.

W styczniu 2019 roku w porównaniu do grudnia 2018 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 97,66 proc.) pochwalić się też mogła „Kraina Lodu” (Egmont Polska).

Najwięcej w tym ujęciu stracił „Tomek i Przyjaciele” (również Egmont Polska) - było to 39,25 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży. „Scooby - Doo!” zyskało najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl