„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich po trzech kwartałach

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku wyniosła 28 918 egz. Względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 23,74 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,14 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 23 175 egz.

Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 12,03 proc. do 17 080 egz.

Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu zmalał o 14,95 proc. do 15 931 egz.

Uśredniony wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w pierwszych trzech kwartałach br. poszedł w dół o 6,42 proc. do poziomu 20 559 egz.

grafika

We wrześniu 2018 roku sprzedaż ogółem nowego lidera, czyli „Playboya”, wyniosła 28 082 egz., po spadku względem września 2017 roku o 10,29 proc.

Na drugą lokatę spadł „Men’s Health” (23 340 egz.; w dół o 5,28 proc.). Podium uzupełnia „Logo” (22 158 egz.; + 4,36 proc. - jedyny wzrost w zestawieniu), a czwarte było „CKM” (14 834 egz.; - 19,59 proc. - największy spadek w zestawieniu).

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?