SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, tylko „CKM” na plusie

Prawie wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym kwartale br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”. Zyskało tylko „CKM” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 32 080 egz. Względem roku poprzedniego była niższa o 22,81 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 14,19 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 23 567 egz.

Oczko niżej uplasowało się jeszcze „CKM” (Marquard Media Polska), które awansowało z czwartego miejsca. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 10,28 proc. do 19 594 egz. To z kolei był jedyny wzrost w zestawieniu.

Na ostatnią lokatę spadło „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 8,11 proc. do 18 992 egz.

Uśredniony wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w pierwszym kwartale br. poszedł w dół o 11,72 proc. do poziomu 21 583 egz.

W marcu 2018 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Men’s Health”, wyniosła 28 428 egz., po spadku względem marca 2017 roku o 27,78 proc. - największym w zestawieniu.

Drugą lokatę zajął „Playboy” (23 261 egz.; w dół o 15,50 proc.), a podium uzupełnia „Logo” (23 001 egz.; wzrost o 10,44 proc. - jedyny w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, tylko „CKM” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl