SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w styczniu

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w styczniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w styczniu 2020 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2019 roku zmniejszyła się o 17,38 proc. do 68 712 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 7,74 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 44 082 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w styczniu br. wyniósł 30 145 egz. Zmniejszył się o 8,99 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników.

Wiceliderem był „Automobilista” (Automobilista) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 6 765 egz., po wzroście o 5,06 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecie miejsce zajął magazyn „Classic Auto” (Stratos Concept), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 3,72 proc. do 5 635 egz.

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 17,07 proc. (najbardziej w zestawieniu wszystkich tytułów), a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 1,52 proc.

Wśród miesięczników wszystkie tytuły miały wzrosty a najwięcej zyskał „Automobilista” - było to 29,97 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w styczniu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andy
To i tak już ostatnie podrygi prasy drukowanej. Zobaczymy za miesiąc, dwa.
odpowiedź