SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Działkowiec” liderem sprzedaży w 2019 roku, „Mam Ogród” najbardziej w dół

W 2019 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”, który jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem. Pozostałe magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w 2019 roku wyniosła 88 665 egz. W porównaniu do 2018 roku zwiększyła się o 2,85 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 44 967 egz., po spadku o 14,56 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnią pozycję podium zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,37 proc. do 42 350 egz.

W grudniu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli miesięcznika „Działkowiec”, wyniosła 81 505 egz., po spadku względem grudnia 2018 roku o 0,62 proc.

Drugie miejsce zajął magazyn „Przepis na Ogród” (29 764 egz.; w dół o 15,04 proc. - najbardziej w zestawieniu). Podium uzupełnia „Mam Ogród” (23 196 egz.; - 8,47 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży w 2019 roku, „Mam Ogród” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl