SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim (dane za trzy kwartały)

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszych trzech kwartałach br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”. Zyskało tylko „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszych trzech kwartałach 2019 roku wyniosła 47 626 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 4 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 8,21 proc. do poziomu 27 885 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 19 228 egz., po spadku o 28,75 proc. - największym w zestawieniu.

Jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 3,75 proc. do 9 995 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

We wrześniu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 51 708 egz., po wzroście względem września 2018 roku o 6,54 proc.  - jedynym w zestawieniu.

Dalej uplasowały się: „M jak Mieszkanie” (30 249 egz.; w dół o 20,28 proc. - największy spadek w zestawieniu) i „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot; 18 085 egz.; - 12,93 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim (dane za trzy kwartały)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl