SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym kwartale br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciło „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszym kwartale 2020 roku wyniosła 42 291 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się o 12,45 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała najbardziej w zestawieniu - o 13,14 proc. do poziomu 25 105 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 17 680 egz., po spadku o 3,70 proc.

W marcu 2020 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 44 892 egz., po spadku względem marca 2019 roku o 10,50 proc.

Podium uzupełniają: „M jak Mieszkanie” (24 576 egz.; w dół o 24,07 proc. - największy w zestawieniu) i „Weranda” (16 482 egz.; spadek 16,18 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Teddy Bear
Weranda więcej rozpowszechnia niż drukuje. Słuszną linię ma nasza partia :)
odpowiedź