SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Tylko „Dobre Wnętrze” ze wzrostem sprzedaży w kwietniu, „Cztery Kąty” najbardziej w dół

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w kwietniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na czele spadków znalazły się „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w kwietniu 2018 roku wyniosła 49 536 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 13,18 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła najbardziej w zestawieniu - o 38,06 proc. do poziomu 27 432 egz.

Kolejny był miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 27 356 egz., po spadku o 33,81 proc.

Czwarta była „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 22,47 proc. do 19 249 egz.

Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 22,92 proc. do 11 471 egz., odnotowało ostatnie w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” - było to 15,06 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 18,10 proc., w tym ujęciu odnotowało „M jak Mieszkanie”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko „Dobre Wnętrze” ze wzrostem sprzedaży w kwietniu, „Cztery Kąty” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing