SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „M jak Mieszkanie” na plusie

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w kwietniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „Dobre Wnętrze”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w kwietniu 2019 roku wyniosła 49 089 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 0,90 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 8,28 proc. do poziomu 29 621 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 2,76 proc. do 18 717 egz.

Największy spadek w zestawieniu, wynoszący 12,33 proc. do 10 057 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „M jak Mieszkanie” - było to 8,48 proc.

Zyskało tylko „Dobre Wnętrze” (12,07 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „M jak Mieszkanie” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl