SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” liderem w październiku, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w październiku ub.r. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w październiku 2018 roku wyniosła 42 320 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 15,57 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 30,37 proc. do poziomu 25 303 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 25,02 proc. do 16 422 egz.

Spadek, wynoszący 17,88 proc. do 10 161 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciło też „M jak Mieszkanie” - było to 33,31 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem w październiku, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl