SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2017 roku

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w ub.r. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w 2017 roku wyniosła 54 918 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 4,33 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 3,44 proc. do poziomu 38 139 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 34 907 egz., po spadku o 10,02 proc. - największym w zestawieniu.

W grudniu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 61 993 egz., po spadku względem grudnia 2016 roku o 5 proc.

Podium uzupełniają: „M jak Mieszkanie” (34 775 egz.; w dół o 12,73 proc.) i „Cztery Kąty” (27 588 egz.; spadek 25,67 proc. - największy w zestawieniu).

Jedyny wzrost w tym ujęciu, wynoszący 1,11 proc. do 12 486 egz., odnotowało piąte w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2017 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing