SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w listopadzie, „Życie Bytomskie” najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w listopadzie ub.r. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciło „Życie Bytomskie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w listopadzie 2019 roku wyniosła 16 955 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2018 roku o 7,93 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 14,88 proc. do poziomu 8 765 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Podium zamyka „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 7 987 egz., po spadku o 14,51 proc.

Z kolei najwięcej stracił plasujący się na szóstej lokacie tygodnik „Życie Bytomskie” (Oficyna Wydawnicza Nowy Łowiczanin). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się o 24,30 proc. do 3 365 egz.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. jedyny wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnął tytuł „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt), którego wynik zwiększył się o 0,04 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 5,87 proc., zanotowało tutaj „Życie Bytomskie”.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w listopadzie, „Życie Bytomskie” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Zostało wam 7 tygodników? Coś czuje, ze to ostatni rok publikowania listy. Prasa regionalna skazana jest na porażkę. Internet zakasuje rynek.
4 0
odpowiedź