SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany, „Życie Bytomskie” zyskało najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w październiku br. był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Obserwator Lokalny”, a na czele spadków uplasował się „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w październiku 2018 roku wyniosła 18 709 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2017 roku o 5,82 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 7 proc. do poziomu 10 477 egz.

Podium zamyka tutaj „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 9 461 egz., po spadku o 12,54 proc. - największym w zestawieniu.

Z kolei najwięcej zyskał plasujący się na czwartej lokacie tygodnik „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza „Agard” Ryszard Pajura), który awansował z piątej lokaty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zwiększyła się o 9,50 proc. do 8 623 egz.

W październiku br. w porównaniu do września br. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnęło „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy Redakcja i Wydawnictwo), którego wynik zwiększył się o 13,19 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 1,56 proc., zanotował tutaj „Tygodnik Podhalański”.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany, „Życie Bytomskie” zyskało najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl