SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, „Twój Styl” stracił najwięcej w czołówce (top 100)

W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. W czołowej dziesiątce najwięcej zyskała „Olivia”, a na czele spadków znalazł się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2018 roku wyniosła 290 332 egz. W porównaniu do listopada 2017 roku zmniejszyła się ona o 1,55 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 210 014 egz., po spadku o 9,93 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego magazynu uplasował się na poziomie 198 729 egz., po spadku o 3,92 proc.

Czwarty był luksusowy magazyn „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował największy spadek w czołowej dziesiątce zestawienia miesięczników. Jego sprzedaż ogółem zmalała o 16,65 proc. do 167 674 egz.

Z 15. na 8. miejsce awansowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika poszła do góry o 9,48 proc. do 88 494 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w top 10.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż siedem pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Ponadto w top 10 znalazło po jednym miesięczniku luksusowym, yellow i kulinarnym.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, „Twój Styl” stracił najwięcej w czołówce (top 100)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
x
Dlaczego nie aktualizujecie swoich tabelek? "InStyle" został zamknięty i nie ukazuje się od ładnych paru miesięcy. A gdzie w zestawieniu jest "Vogue"?
odpowiedź