SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana w 2022 roku, „Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań

Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych w 2022 roku wyniosła 133 794 egz. Najchętniej kupowana była „Gazeta Pomorska”, a na czele e-wydań znalazła się „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Okładka „Gazety Pomorskiej”Okładka „Gazety Pomorskiej”

W 2022 roku średnia sprzedaż wydania „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) wyniosła 14 805 egz. - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę z wynikiem wynoszącym 10 160 egz. zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa).

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Jego średnia sprzedaż wydania wyniosła 10 048 egz.

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają również wydawanie przez Polska Press Grupę tytuły „Głos - Dziennik Pomorza” (7 242 egz.) oraz „Express Ilustrowany” (7 211 egz.).

Łączna średnia sprzedaż wydania dzienników na poziomie 133 794 egz.

Średnia sprzedaż wydania razem wszystkich - monitorowanych przez PBC - codziennych gazet regionalnych i lokalnych w 2022 roku wyniosła 133 794 egz.

„Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań

Liderami sprzedaży e-wydań raportowanych w audycie PBC są następujące gazety: „Polska Metropolia Warszawska” (1 899 egz.), „Gazeta Krakowska” (1 191 egz.) i „Nowiny” (1 137 egz.).

Na czele pod względem udziału e-wydań w sprzedaży wydania znajduje się „Polska Metropolia Warszawska” - 33,19 proc., a następnie: „Kurier Lubelski” - 25,94 proc. i „Gazeta Krakowska” - 20,60 proc.

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana w 2022 roku, „Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Zgubiliście "Dziennik Wschodni"
odpowiedź
User
Sylwia
Brawo POLSKA PRESS! Są trudne czasy dla prasy, ale trzeba dać radę!
odpowiedź
User
Wanda
Wychodzi na, że bardzo dobrze, że OrIen kupił wydawnictwo P O L S K A P R E S S.
odpowiedź