"Srebrne Usta" po raz piętnasty

Po raz piętnasty radiowa Trójka zaprasza Słuchaczy do głosowania na najbardziej zaskakującą i zabawną wypowiedź osoby z polskiej sceny politycznej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Plebiscyt "Srebrne Usta 2010" rozpocznie się w poniedziałek 21 lutego, a wśród nominowanych znaleźli się m.in. Bronisław Komorowski, Donald Tusk i Jarosław Kaczyński.

Codziennie od 21 lutego do 13 marca na antenie Trójki prezentowane będą wypowiedzi znanych polityków. W tym roku o tytuł "Srebrnoustych" rywalizować będzie dziesięciu polityków: Bartosz Arłukowicz, Andrzej Dera, Jarosław Kaczyński, Beata Kempa, Bronisław Komorowski, Waldemar Pawlak, Franciszek Stefaniuk, Wiesław Szczepański, Donald Tusk oraz Jerzy Wenderlich.

Nominowanych wypowiedzi będzie można także wysłuchać na stronie www.polskieradio.pl/trojka/srebrneusta. Słuchacze będą mogli głosować na wybrane wystąpienie za pomocą SMS-a z nazwiskiem wybranego kandydata (bez polskich liter), wysłanego pod numer 73 533. Głosowanie potrwa od 21 lutego do 13 marca.

grafika

Głosujący będą mieli szansę wygrać nagrodę dzienną w postaci zestawu gadżetów Trójki. Nagrodą główną w finale konkursu, który odbędzie się 16 marca w popołudniowym programie "Zapraszamy do Trójki" (16.00 – 19.00), jest tygodniowy pobyt na Teneryfie dla dwóch osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami