SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stacje telewizyjny zarobiły więcej z reklam – TV Puls o 100 proc.

W październiku br. cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych były o 22 proc. wyższe niż rok wcześniej. Największy wzrost tych przychodów – o ponad 100 proc. – zanotowała TV Puls.

Stacje telewizyjny zarobiły więcej z reklam – TV Puls o 100 proc.

Polskie kanały telewizyjne w październiku br. cennikowo zarobiły z reklam (bez autopromocji) 1,79 mld zł, czyli o 22 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Wśród dziesięciu stacji o najwyższych przychodach tylko AXN zanotowało ich spadek w skali rok do roku – o 7,3 proc.

Z drugiej strony TV Puls w październiku br. cennikowo zarobiła z reklam o 103 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody reklamowe Viva Polska były natomiast o 74 proc. wyższe, TV4 i TVP2 – o 34 proc., TVP1 o 30 proc., a MTV – o 26 proc. 

Cennikowe wpływy reklamowe kanałów telewizyjnych (bez autopromocji)
 X.2010X.2009
TVN412 755 283 zł352 675 643 zł
Polsat350 454 636 zł328 837 472 zł
TVP1283 051 237 zł218 078 811 zł
TVP2189 541 316 zł141 488 442 zł
TV Puls74 986 324 zł36 870 423 zł
Viva Polska67 703 675 zł38 801 800 zł
AXN42 517 395 zł45 867 685 zł
TVN2440 249 864 zł36 199 593 zł
MTV34 385 495 zł27 200 976 zł
TV432 204 856 zł24 129 590 zł
monitorowane stacje razem1 793 301 000 zł1 469 332 740 zł


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stacje telewizyjny zarobiły więcej z reklam – TV Puls o 100 proc.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aga
BRAWO TVN..!!!!... JAK ZWYKLE SUPER.
odpowiedź
User
bredny
Puls TV-najszybciej rozwijająca się stacja!
odpowiedź