SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stacje telewizyjny zarobiły więcej z reklam – TV Puls o 100 proc.

W październiku br. cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych były o 22 proc. wyższe niż rok wcześniej. Największy wzrost tych przychodów – o ponad 100 proc. – zanotowała TV Puls.

Stacje telewizyjny zarobiły więcej z reklam – TV Puls o 100 proc.

Polskie kanały telewizyjne w październiku br. cennikowo zarobiły z reklam (bez autopromocji) 1,79 mld zł, czyli o 22 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Wśród dziesięciu stacji o najwyższych przychodach tylko AXN zanotowało ich spadek w skali rok do roku – o 7,3 proc.

Z drugiej strony TV Puls w październiku br. cennikowo zarobiła z reklam o 103 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody reklamowe Viva Polska były natomiast o 74 proc. wyższe, TV4 i TVP2 – o 34 proc., TVP1 o 30 proc., a MTV – o 26 proc. 

Cennikowe wpływy reklamowe kanałów telewizyjnych (bez autopromocji)
  X.2010 X.2009
TVN 412 755 283 zł 352 675 643 zł
Polsat 350 454 636 zł 328 837 472 zł
TVP1 283 051 237 zł 218 078 811 zł
TVP2 189 541 316 zł 141 488 442 zł
TV Puls 74 986 324 zł 36 870 423 zł
Viva Polska 67 703 675 zł 38 801 800 zł
AXN 42 517 395 zł 45 867 685 zł
TVN24 40 249 864 zł 36 199 593 zł
MTV 34 385 495 zł 27 200 976 zł
TV4 32 204 856 zł 24 129 590 zł
monitorowane stacje razem 1 793 301 000 zł 1 469 332 740 zł


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stacje telewizyjny zarobiły więcej z reklam – TV Puls o 100 proc.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aga
BRAWO TVN..!!!!... JAK ZWYKLE SUPER.
8 8
odpowiedź
User
bredny
Puls TV-najszybciej rozwijająca się stacja!
8 8
odpowiedź