SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom będzie obsługiwał budżet reklamowy Discovery Networks Polska

Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na obsługę Discovery Networks Polska w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.

Article

W ramach współpracy Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów dla całego portfolio kanałów telewizyjnych Discovery Networks w Polsce, w tym przygotowaniem kampanii największych jesiennych premier Discovery Channel i TLC oraz nadchodzących transmisji sportowych w kanałach Eurosportu. Agencja będzie odpowiadać za pełną integrację działań marketingowych Discovery Networks oraz wprowadzaniem przełomowych rozwiązań jak np.  produkty Discovery VR.

W kilkuetapowym przetargu dotyczącym tego zlecenia brało udział jeszcze sześć agencji (ich nazw nie podano). Przy wyborze zwycięzcy największe znaczenie miały strategia, kreatywność, zaangażowanie zespołu oraz warunki handlowe.

- Przetarg na agencję mediową jest kolejnym etapem integracji działań marketingowych portfolio Discovery Networks. Zespół Starcom pokazał, że dogłębnie rozumie nasze potrzeby biznesowe, ma klarowne i spójne propozycje strategii budowania marek Discovery Channel, TLC oraz Eurosport, a także wykazał się doskonałą wiedzą o odbiorcach naszych kanałów - uzasadnia Maciej Tkacz, dyrektor marketingu Discovery Networks Polska.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa ani jak dużego budżetu dotyczy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Starcom będzie obsługiwał budżet reklamowy Discovery Networks Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl