Starcom obronił budżet mediowy Maspexu

Dom mediowy Starcom (Publicis Groupe) wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Maspex, do której należą takie marki, jak m.in. Tymbark czy Tiger Energy Drink - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom obronił budżet mediowy Maspexu

Maspex nie udziela informacji dotyczących szczegółów przetargu.

Wygrana Starcomu oznacza kontynuację dotychczasowej współpracy, która trwa od 2018 roku. Wówczas agencja należąca do Publicis Groupe w wyniku wygranego przetargu przejęła obsługę mediową Maspexu od Mindshare (GroupM/WPP).

Starcom odpowiada za planowanie i zakup mediów, zarówno tradycyjnych jak i internetowych. Pracuje dla wszystkich marek Grupy Maspex.

Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji