SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom i Carat walczą o ponad 11 mln zł budżetu mediowego Tauronu

W przetargu spółki Tauron Sprzedaż na kompleksową obsługę mediową biorą udział tylko dwie agencje mediowe: Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie 11,07 mln zł.

Trwający od miesiąca przetarg spółki Tauron Sprzedaż dotyczy zawarcia tzw. umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.

Oferty w nim złożyły tylko dwie agencje: Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu). Zaproponowanych przez nie prowizji czy cen spółka nie ujawnia.

Zarówno Starcom, jak i Carat przez ostatni rok zajmowały się obsługą mediową spółki. Wygrały w przetargu w październiku 2020 roku a umowa z nimi została zawarta na rok.

W obecnym przetargu Tauron planuje w postępowaniu wybrać dwie agencje, z którymi zawrze umowy ramowe. Będzie z nimi współpracować przez rok od momentu zawarcia umowy.

Przetarg w internecie

Jak już wczoraj informowaliśmy Sigma Bis, Kerris Group, Novem i Media Maker złożyły oferty w przetargu spółki Tauron Sprzedaż na obsługę reklamową jej działań w internecie. Walczą o budżet wynoszący 10,7 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Starcom i Carat walczą o ponad 11 mln zł budżetu mediowego Tauronu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
All Star
Trzymamy kciuki za agencję, której nazwa zaczyna się na "S".
odpowiedź