Starcom i Carat walczą o ponad 11 mln zł budżetu mediowego Tauronu

W przetargu spółki Tauron Sprzedaż na kompleksową obsługę mediową biorą udział tylko dwie agencje mediowe: Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie 11,07 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Trwający od miesiąca przetarg spółki Tauron Sprzedaż dotyczy zawarcia tzw. umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.

Oferty w nim złożyły tylko dwie agencje: Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu). Zaproponowanych przez nie prowizji czy cen spółka nie ujawnia.

Zarówno Starcom, jak i Carat przez ostatni rok zajmowały się obsługą mediową spółki. Wygrały w przetargu w październiku 2020 roku a umowa z nimi została zawarta na rok.

W obecnym przetargu Tauron planuje w postępowaniu wybrać dwie agencje, z którymi zawrze umowy ramowe. Będzie z nimi współpracować przez rok od momentu zawarcia umowy.

Przetarg w internecie

Jak już wczoraj informowaliśmy Sigma Bis, Kerris Group, Novem i Media Maker złożyły oferty w przetargu spółki Tauron Sprzedaż na obsługę reklamową jej działań w internecie. Walczą o budżet wynoszący 10,7 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]