SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom MediaVest: czas na Substance Brand Consulting

W grupie Starcom MediaVest rozpoczęła działalność firma Substance Brand Consulting, zajmująca się doradztwem w zakresie strategii marki. Dyrektorem zarządzającym została Grażyna Godlewska.

Starcom MediaVest: czas na Substance Brand Consulting

Kompetencje Substance Brand Consulting dotyczą trzech głównych obszarów marketingu strategicznego: wiedzy o konsumencie, marce i komunikacji. Pozycjonowanie firmy opiera się na solidnych filarach: praktycznym doświadczeniu, partnerstwie i kompleksowości oferty, skierowanej przede wszystkim do średniej wielkości polskich przedsiębiorstw, które coraz częściej uświadamiają sobie kluczowe znaczenie profesjonalnej strategii marek dla sukcesu rynkowego. Substance realizuje już pierwsze projekty związane z pozycjonowaniem oraz platformą komunikacji marek z sektora finansowego i FMCG.

- Istotą budowania marki jest znalezienie podstawowej, pierwotnej "substancji", która określi indywidualną tożsamość marki, a następnie pozwoli zbudować jej wizerunek i siłę wyróżniając na tle konkurencji. Nie jest to proces błyskawiczny. Wymaga dokładnej znajomości rynku, dogłębnej identyfikacji potrzeb konsumenta, sprecyzowania jasnych korzyści odpowiadających na te potrzeby, a w końcu precyzyjnie zaplanowanej i skutecznie zrealizowanej komunikacji. - mówi Grażyna Godlewska, dyrektor zarządzająca Substance Brand Consulting.

Grażyna Godlewska rozpoczynała karierę w 1987 r. jako pracownik działu marketingu na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley (USA). Następnie w brytyjskiej firmie badawczej System Three Int. koordynowała badania rynkowe na potrzeby potencjalnych inwestorów zagranicznych w Polsce. Na początku lat 90-tych była konsultantem w duńskiej firmie doradczej Investment&Consultancy Group.

Kolejnym etapem była wieloletnia (1992-1999) praca w polskich i amerykańskich strukturach koncernu Colgate Palmolive. Na wstępie zajmowała się tworzeniem lokalnego pozycjonowania dla wprowadzanych na polski rynek marek Palmolive i Protex z kategorii higieny i pielęgnacji ciała oraz marki Colgate z kategorii higieny jamy ustnej.

Między 1997 a 1998 r. jako Marketing Manager Global Business Development w Colgate Palmolive New York (USA) odpowiadała za światowy launch produktów z kategorii higieny jamy ustnej. Przeprowadziła globalny audyt marek i produktów z tej kategorii oraz współtworzyła nowe koncepcje i innowacje produktowe. Opracowywała regionalne i globalne strategie marketingowo - mediowe.

Po powrocie do Polski w 1999 r. objęła stanowisko Business Unit Managera w Colgate Palmolive Poland. Wówczas odpowiadała za wszelkie działania biznesowe związane z przejęciem przez Colgate Palmolive polskich marek: Colodent i Fluorodent.

Kolejnym etapem jej kariery była funkcja Konsultanta Zarządu ds. Rynku w firmie Sonda SA (2000-2002). Do jej zadań należało praktyczne doradztwo w zakresie zarządzania marketingowego. Wówczas stworzyła pozycjonowanie i strategię komunikacji dla marki Garden, lidera soków owocowych w segmencie ekonomicznym.

Przez ostatnie lata pracowała jako dyrektor strategiczny w agencji reklamowej Legend Group i zajmowała się konsultingiem marketingowym. Opracowywała strategie komunikacji oraz koordynowała procesy badawcze dla firm GlaxoSmithKline, Nestle, Novartis N oraz GTech. Zanim objęła funkcję dyrektora zarządzającego Substance Brand Consulting odpowiadała ponadto za kompleksowy proces tworzenia nowego pozycjonowania i strategii komunikacji dla osłabionej pozycji marki Gerber z portfolio koncern Novartis (obecnie Nestle).

Grażyna Godlewska jest absolwentką wydziału Zarządzania i Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie w roku 1986 uzyskała tytuł magistra. Studiowała również historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Do jej najważniejszych zainteresowań pozazawodowych należy sztuka współczesna.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest: czas na Substance Brand Consulting

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl