SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom MediaVest: czas na Substance Brand Consulting

W grupie Starcom MediaVest rozpoczęła działalność firma SubstanceBrand Consulting, zajmująca się doradztwem w zakresie strategiimarki. Dyrektorem zarządzającym została Grażyna Godlewska.

Starcom MediaVest: czas na Substance Brand Consulting

Kompetencje Substance Brand Consulting dotyczą trzech głównychobszarów marketingu strategicznego: wiedzy o konsumencie, marce ikomunikacji. Pozycjonowanie firmy opiera się na solidnych filarach:praktycznym doświadczeniu, partnerstwie i kompleksowości oferty,skierowanej przede wszystkim do średniej wielkości polskichprzedsiębiorstw, które coraz częściej uświadamiają sobie kluczoweznaczenie profesjonalnej strategii marek dla sukcesu rynkowego.Substance realizuje już pierwsze projekty związane zpozycjonowaniem oraz platformą komunikacji marek z sektorafinansowego i FMCG.

- Istotą budowania marki jest znalezienie podstawowej,pierwotnej "substancji", która określi indywidualną tożsamośćmarki, a następnie pozwoli zbudować jej wizerunek i siłęwyróżniając na tle konkurencji. Nie jest to proces błyskawiczny.Wymaga dokładnej znajomości rynku, dogłębnej identyfikacji potrzebkonsumenta, sprecyzowania jasnych korzyści odpowiadających na tepotrzeby, a w końcu precyzyjnie zaplanowanej i skuteczniezrealizowanej komunikacji. - mówi Grażyna Godlewska, dyrektorzarządzająca Substance Brand Consulting.

Grażyna Godlewska rozpoczynała karierę w 1987 r. jako pracownikdziału marketingu na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley (USA).Następnie w brytyjskiej firmie badawczej System Three Int.koordynowała badania rynkowe na potrzeby potencjalnych inwestorówzagranicznych w Polsce. Na początku lat 90-tych była konsultantem wduńskiej firmie doradczej Investment&Consultancy Group.

Kolejnym etapem była wieloletnia (1992-1999) praca w polskich iamerykańskich strukturach koncernu Colgate Palmolive. Na wstępiezajmowała się tworzeniem lokalnego pozycjonowania dla wprowadzanychna polski rynek marek Palmolive i Protex z kategorii higieny ipielęgnacji ciała oraz marki Colgate z kategorii higieny jamyustnej.

Między 1997 a 1998 r. jako Marketing Manager Global BusinessDevelopment w Colgate Palmolive New York (USA) odpowiadała zaświatowy launch produktów z kategorii higieny jamy ustnej.Przeprowadziła globalny audyt marek i produktów z tej kategoriioraz współtworzyła nowe koncepcje i innowacje produktowe.Opracowywała regionalne i globalne strategie marketingowo -mediowe.

Po powrocie do Polski w 1999 r. objęła stanowisko Business UnitManagera w Colgate Palmolive Poland. Wówczas odpowiadała zawszelkie działania biznesowe związane z przejęciem przez ColgatePalmolive polskich marek: Colodent i Fluorodent.

Kolejnym etapem jej kariery była funkcja Konsultanta Zarządu ds.Rynku w firmie Sonda SA (2000-2002). Do jej zadań należałopraktyczne doradztwo w zakresie zarządzania marketingowego. Wówczasstworzyła pozycjonowanie i strategię komunikacji dla marki Garden,lidera soków owocowych w segmencie ekonomicznym.

Przez ostatnie lata pracowała jako dyrektor strategiczny wagencji reklamowej Legend Group i zajmowała się konsultingiemmarketingowym. Opracowywała strategie komunikacji oraz koordynowałaprocesy badawcze dla firm GlaxoSmithKline, Nestle, Novartis N orazGTech. Zanim objęła funkcję dyrektora zarządzającego SubstanceBrand Consulting odpowiadała ponadto za kompleksowy procestworzenia nowego pozycjonowania i strategii komunikacji dlaosłabionej pozycji marki Gerber z portfolio koncern Novartis(obecnie Nestle).

Grażyna Godlewska jest absolwentką wydziału Zarządzania i NaukEkonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie w roku 1986uzyskała tytuł magistra. Studiowała również historię sztuki naUniwersytecie Warszawskim. Do jej najważniejszych zainteresowańpozazawodowych należy sztuka współczesna.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest: czas na Substance Brand Consulting

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl