Starcom Mediavest Group obronił budżet mediowy Prudential Polska

Starcom Mediavest Group (SMG) wygrał przetarg mediowy firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tym samym obronił obsługę tego budżetu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom Mediavest Group obronił budżet mediowy Prudential Polska

SMG zajmuje się obsługą mediową Prudentiala od powrotu tej firmy na polski rynek w 2013 roku. Ubezpieczyciel rozpisał przetarg na obsługę mediową w drugiej połowie września br. Zaprosił do niego, oprócz SMG, trzy inne agencje: Maxusa, Optimum Media OMD i Universal McCann. Rozstrzygnięcie zaplanowano na koniec br., a wybrana w nim agencja miała rozpocząć współpracę z Prudentialem z początkiem stycznia 2016 roku.

Z naszych ustaleń wynika, że firma ponownie wybrała SMG. Przedstawiciele Prudential Polska odmówili komentarza na ten temat.

Pod koniec października br. Prudential w kampanii pod hasłem „Młodzi bogowie” reklamował ofertę oszczędzania na emeryturę. Akcję przygotowały i zrealizowały firmy BBDO Warszawa, Papaya Films, Platige Image i SMG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji