SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom MediaVest Group obronił obsługę mediową Grupy Lotos

Starcom MediaVest Group będzie nadal obsługiwać Grupę Lotos w zakresie planowania i zakupu mediów do jej kampanii reklamowych. W finale przetargu SMG pokonała Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska).

Grupa Lotos prowadziła przetarg na kompleksową obsługę mediową. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w jego finale uczestniczyły dwa domy mediowe: Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska) i Starcom MediaVest Group. Ten ostatni bronił budżetu marketera - planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dla niego nieprzerwanie od 2011 roku.

Obsługą Lotosu zajmie się należąca do SMG spółka Starcom. Przetarg koordynowała firma Media Strategy.

Pod koniec marca br. Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną obejmującą ATL, BTL i digital. Wybrała w nim agencję Young&Rubicam Poland.

Ostatnio Lotos pracował m.in. z agencją OS3 - projektowo przy kampanii „Pomaganie przez tankowanie".

Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest Group obronił obsługę mediową Grupy Lotos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl