Starcom MediaVest Group zajmie się obsługą Duracella na 16 rynkach

Starcom MediaVest Group rozpoczyna obsługę mediową marki Duracell, należącej do holdingu Berkshire Hathaway. Polskie biuro agencji zajmie się koordynacją pracy dla nowego klienta na 16 rynkach europejskich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom MediaVest Group zajmie się obsługą Duracella na 16 rynkach

Przejęcie obsługi mediowej baterii Duracell przez SMG jest konsekwencją rozstrzygnięć biznesowych na poziomie międzynarodowym. Marka Duracell, należąca wcześniej do koncernu Procter&Gamble, została przejęta przez firmę Berkshire Hathaway, której prezesem jest Warren Buffett.

W Polsce strategią komunikacji, planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym internetu, zajmuje się Starcom. Agencja jest również odpowiedzialna za koordynację obsługi Duracella na 16 rynkach europejskich.

Pierwsze działania realizowane przez Duracella we współpracy z SMG rozpoczną się w ciągu najbliższych kilku tygodni. Wartość budżetu nie została ujawniona.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style