Starcom obronił budżet mediowy Bahlsen Polska

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, ponownie wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, producenta ciastek Hit, Leibniz i Krakuski. Pracuje dla niej od 2015 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom obronił budżet mediowy Bahlsen Polska

Agencja mediowa Starcom została wybrana w przetargu, który dotyczył wszystkich kanałów komunikacji. Postępowanie obejmowało Polskę i Rumunię w związku z tym, że Bahlsen Polska jest hubem komunikacyjnym na Europę Środkową i Wschodnią. Decyzja o ponownym wyborze Starcomu oznacza kontynuację współpracy między firmami, rozpoczętej w 2015 roku. Starcom nadal będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów.

Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy i centralę z Czech.

- Utrzymanie zaufania klienta przez wiele lat to najlepszy dowód partnerskich relacji i wzajemnego zrozumienia potrzeb biznesowych. Ten sukces jest owocem pracy całego zespołu - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe