Starcom z globalnym budżetem medialnym Novartis

Firma Novartis powierzyła swoje globalne obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów należącemu do holdingu Publicis Groupe domowi mediowemu Starcom.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przetarg na warty ponad 600 milionów dolarów globalny budżet medialny Novartis wystartował w kwietniu tego roku (więcej na ten temat).

W finałowej fazie Starcom pokonał do tej pory obsługujący farmaceutycznego giganta dom mediowy MEC (WPP Group), a wcześniej z rywalizacji odpadła agencja Initiative (Interpublic Group). Starcom ma rozpocząć pracę dla Novartis pod koniec I kwartału 2012 roku.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK