Stefano Terrazzino twarzą i ambasadorem kampanii CIN&CIN

Włoski tancerz Stefano Terrazzino wystąpi w ogólnopolskiej kampaniiwizerunkowej marki CIN&CIN pod hasłem "Cin Cin Amore",rozpoczynającej się w pierwszym tygodniu grudnia.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Emocje, pasja, energia i namiętność to najważniejsze wartościbudujące markę CIN&CIN. Dzięki wykorzystaniu wizerunku tancerzapodkreślono włoski charakter produktu.

Kampania outdoor będzie widoczna w 8 największych miastachPolski. Ekspozycja obejmie kilka formatów billboardów, backlighty,citylighty oraz wielkoformatowe siatki w najlepszych lokalizacjach.Działania ATL uzupełni reklama wizerunkowa w prasie branżowej ikobiecej oraz w magazynach lifestylowych. Spójność komunikacji wpunkcie sprzedaży zapewni adaptacja kreacji na wszystkie materiałyBTL.

Strategię komunikacji, kreację oraz produkcję ATL i BTLprzygotowała agencja Los Mejores. Sesję zdjęciową zrealizowałfotograf Jacek Kołodziejski (Shootme.pl). Planowaniem i zakupemmediów zajął się PanMedia Western. Działania PR prowadzi agencjaKuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat