Stopklatka ze wzrostem wpływów i 738 tys. zł straty netto

W pierwszym kwartale br. spółka, do której należą kanał Stopklatka TV i serwis internetowy Stopklatka.pl, zanotowała wzrost przychodów do 6,05 mln zł. Natomiast strata netto firmy zmalała w skali roku ponad dwukrotnie, do 738 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Stopklatka ze wzrostem wpływów i 738 tys. zł straty netto

Wpływy Stopklatki ze sprzedaży od stycznia do marca br. wyniosły 6,05 mln zł i były o 6,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, kiedy osiągnęły wartość 5,68 mln zł. Spółka zanotowała 738 tys. zł straty netto, wobec 1,68 mln rok wcześniej.

Firma zarabia prawie wyłącznie na sprzedaży reklam - w pierwszym kwartale br. jej wpływy z tego tytułu wyniosły 6,03 mln zł, a rok wcześniej - 5,63 mln zł.

Po stronie wydatków zdecydowanie największe są koszty obce: od stycznia do marca br. osiągnęły wartość 3,43 mln zł, a przed rokiem - 3,17 mln zł. Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych w pierwszym kwartale br. wyniosła 2,18 mln zł (wobec 1,99 mln zł rok wcześniej), a koszty świadczeń pracowniczych - 591 tys. zł (666 tys. zł rok wcześniej).

grafika

W całym ub.r. Stopklatka miała 25,66 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,19 mln zł straty netto. W styczniu br. spółka zakończyła emisję swoich nowych akcji, z której pozyskała 10,67 mln zł. Większość z tej kwoty przeznaczyła na spłatę zadłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"