SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich kampanią przypomina o samotności starszych ludzi

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia stowarzyszenie mali bracia Ubogich rozpoczęło kampanię społeczną, której celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych. Za jej realizację odpowiadają BBDO Warszawa i Starcom.

Article

Dla większości ludzi nadchodzące święta Bożego Narodzenia  to okres radosnego i niecierpliwego wyczekiwania. Jednak dla starszych osób to chwila, w której poczucie braku bliskości i emocjonalnego ciepła jest wyjątkowo dotkliwe.

Dlatego właśnie w okresie przedświątecznym stowarzyszenie „mali bracia Ubogich” postanowiło przypomnieć o losie osób starszych i samotnych. Stowarzyszenie przeciwdziała osamotnieniu osób starszych, m.in. organizując dla nich wspólne kolacje wigilijne. Jednak podstawowa działalność stowarzyszenia ma charakter całoroczny: to wyzwalanie osób starszych z samotności dzięki sieci współpracujących wolontariuszy.

Promowanie idei pomocy osobom dotkniętym przez samotność Stowarzyszenie powierzyło agencji BBDO Warszawa, która opracowała pro publico bono strategię i kreację wielokanałowej kampanii społecznej. Jest to pierwszy projekt realizowany przez BBDO Warszawa dla stowarzyszenia.

Kampania obejmuje dwa filmy emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, spoty radiowe oraz reklamy prasowe. Działania zachęcają do wsparcia akcji stowarzyszenia, polegającej na ufundowaniu wigilijnej kolacji dla ludzi w podeszłym wieku (można to zrobić na stronie podarujwigilie.pl).

Realizację kampanii wsparły od strony produkcyjnej: studio filmowe Papaya oraz studia postprodukcyjne: Televisor i Efektura. Za planowanie i zakup mediów do niej odpowiada Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich kampanią przypomina o samotności starszych ludzi

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Aha. Tylko dlaczego oni w tych spotach nie mają nikogo bliskiego właściwie?
9 8
odpowiedź
User
ona
Jak to dlaczego nie mają nikogo??.... bo ich współmałżonkowie umarli, dzieci wyjechały za granicę, a wnuki - bardzo często mają w nosie....
8 8
odpowiedź
User
j
Tak to właśnie pytam dlaczego bo nic z tej kampanii nie wynika. Dopowiadasz sobie historię do spotów, w których nie ma nic.
8 8
odpowiedź
User
j
Jest ta reklama z zeszłego roku, niemieckiego hipermarketu co starszy pan zamieszcza własny nekrolog bo rodzina go nie ma czasu odwiedzić na Święta i tamto po roku pamiętam. Te spoty mnie nie ruszają zupełnie.
8 8
odpowiedź