Strategiczne zmiany personalne w Porsche Polska. Są nowi dyrektorzy

Porsche Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej. Marek Sworowski przejął stanowisko dyrektora sprzedaży po Dorocie Zyskowskiej. Nowym dyrektorem marketingu i customer experience został Jakub Kessler.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Strategiczne zmiany personalne w Porsche Polska. Są nowi dyrektorzy
Od lewej: Marek Sworowski, Jakub Kessler, Dorota Zyskowska

Wprowadzane zmiany personalne w strukturach spółki mają wzmocnić pozycję marki na polskim rynku i odpowiedzieć na wyzwania transformacji branży motoryzacyjnej, stawiając przy tym na pierwszym miejscu oczekiwania i satysfakcję klientów. 

Nowym dyrektorem sprzedaży został Marek Sworowski, dotychczasowy dyrektor marketingu i customer experience, a jego stanowisko objął Jakub Kessler. Zmiany te mają pozwolić jeszcze skuteczniej realizować strategię 2030+ Porsche Polska w duchu wizji "Dream it. Drive it.", według której firma daje klientom coraz lepsze możliwości realizowania marzeń m.in. dbając o jakość obsługi.

Marek Sworowski, związany z Porsche od 11 lat, od 2018 roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i customer experience. Pod jego kierownictwem Polska stała się jednym z najaktywniejszych regionów w Europie pod względem organizacji eventów marki – od międzynarodowych festiwali Scopes i Luftgekühlt po lokalne inicjatywy jak Porsche Parade, Cold Waves czy Hel Riders. Sworowski zbudował również program współpracy z Przyjaciółmi Porsche, angażując takie osobowości jak Iga Świątek, JIMEK, Bedoes 2115, Marcin Gortat, Wojciech Modest Amaro i Łukasz Czepiela. 

– Przez lata swojej pracy Marek Sworowski realizował przełomowe inicjatywy, które wzmocniły wizerunek marki Porsche w Polsce. Jego osiągnięcia w obszarze marketingu stały się punktem odniesienia dla całej branży. Jestem przekonany, że w nowej roli Dyrektora Sprzedaży wykorzysta swoją wiedzę i doświadczenie, aby sprostać wyzwaniom rynku i poprowadzić zespół ku kolejnym sukcesom – mówi Wojciech Grzegorski, prezes Porsche Polska.

Nowy szef marketingu przechodzi z Volkswagena

Nowym dyrektorem marketingu Porsche Polska został Jakub Kessler, który przychodzi z Volkswagen Group Polska, gdzie odpowiadał za dynamiczny rozwój marek SEAT i CUPRA. Pod jego kierownictwem komunikacyjnym CUPRA praktycznie została zbudowana jako nowa marka w Polsce, stając się jedną z najszybciej rozwijających się marek o zacięciu sportowym. 

Jego doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, innowacyjne podejście do marketingu cyfrowego oraz umiejętność dotarcia do młodszego pokolenia klientów mają stanowić cenne atuty w kontekście ewolucji rynku motoryzacyjnego. 

– Wierzę, że Jakub Kessler jest właściwą osobą, aby kontynuować i rozwijać standardy marketingu Porsche w Polsce. Jego dotychczasowe sukcesy oraz świeże podejście do budowania marki dają mi pewność, że skutecznie zmierzy się z wyzwaniami czekającymi nas w nadchodzących latach. Jestem przekonany, że pod jego kierownictwem marketing Porsche Polska wejdzie na kolejny poziom. Jego podejście do budowania relacji z klientami, oparte na personalizacji i jakości obsługi na najwyższym poziomie, będzie kluczowe dla dalszego rozwoju marki – dodaje Wojciech Grzegorski.

Stanowisko dyrektora sprzedaży Marek Sworowski przejmuje po Dorocie Zyskowskiej, która przez ostatnie lata z powodzeniem kierowała tym działem. Managerka będzie wciąż pracować dla marki ze Stuttgartu-Zuffenhausen w nowej roli, o której więcej opowie wkrótce.

Zmiany w strukturach Porsche Polska odzwierciedlają filozofię marki opartą na ciągłości i ewolucji. Naturalna wymiana kompetencji, pozwala zachować najwyższe standardy jakości przy jednoczesnym wprowadzaniu innowacji odpowiadających na potrzeby klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię