Streetcom dla marki Luksja

Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. To kolejny projekt z portfolio Sarantis Polska, które po udanej współpracy dla STR8, C-THRU i Kolastyna, trafiły do obsługi przez Streetcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom dla marki Luksja

Głównym celem realizowanych przez Luksja, w tym promocja letnich tropikalnych nowości – mydeł w płynie o zapachu Mango i Marakuja, a także dotarcie do użytkowników innych produktów z portfolio marki, w tym non-userów.

Grupą docelową realizowanych działań są kobiety w wieku 20-40 lat, podejmujące decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym.

Streetcom odpowiada za kreację, przygotowanie materiałów wykorzystywanych podczas kampanii seedingowych.

Działania wspierające limitowaną edycję mydeł w płynie Luksja o zapachu owoców tropikalnych potrwają do końca sierpnia 2024 r. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe