Streetcom przygotuje kampanię nowego wariantu Finuu

Marka produktów do smarowania Finuu wprowadza na rynek nowy wariant miksu „bez laktozy”. Kampanie zaplanowała i realizuje agencja Streetcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom przygotuje kampanię nowego wariantu Finuu

Agencja zajęła się obsługą projektu od przygotowania strategii komunikacji, poprzez kreacje, zakup mediów, przygotowanie strony internetowej, komunikację w mediach społecznościowych, współpracę z influencami oraz działania bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Komunikacja i przekazy kierowane do grupy docelowej są realizowane poprzez social media, rekomendacje i reklamy w digitalu.

Ze strony Streetcom za kampanie odpowiada Anna Pająk, senior account manager, ze strony Finuu Iwona Janaczek, junior brand manager. Klient został pozyskany w wyniku przetargu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]