SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ströer Polska kupił od CAM Media sieć e-reklamową Ad-Vice

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Polska za 4,6 mln zł kupiła sieć reklamy internetowej Ad-Vice, dotychczas należącą do Grupy CAM Media. Siecią z ramienia Ströera będzie kierować Artur Muszkiet, do zarządu weszła też Ewa Wiejas-Lipecka.

Article

Przejęcie Ad-Vice to pierwsza inwestycja Ströer Polska wychodząca poza segment reklamy zewnętrznej. Firma podkreśla, że jest to zgodne z globalną strategią Grupy Ströer zakładającą świadczenie zintegrowanych usług reklamowych.

W tym celu Ströer Polska powołała strukturę Ströer Digital, do której włączono Ad-Vice. - Podążając za sukcesami, jakie Grupa Ströer osiągnęła wprowadzając nowy model biznesowy w Niemczech, wdrażamy go obecnie na polskim rynku. Powołanie nowej struktury jest pierwszym krokiem w realizacji tego celu. Dzięki temu będziemy mogli zaoferować naszym klientom ofertę odpowiadającą ich aktualnym potrzebom - przekonuje Andrzej Magdziak, prezes i CEO Grupy Ströer w Polsce.

Strukturą Ströer Digital będzie kierował Artur Muszkiet, od czerwca ub.r. członek zarządu ds. rozwoju w Ströer Polska, wcześniej pracujący m.in. w sieci Goldbach Audience. Do zarządu Ad-Vice powołana została również Ewa Wiejas-Lipecka, członek zarządu i dyrektor finansowa Ströer Polska.

Cena kupna Ad-Vice przez Ströer Polska wyniosła 4,6 mln zł brutto, przy czym może się jeszcze zmienić po ogłoszeniu wyników finansowych sieci z I połowy br. (nie podano konkretnych uzgodnień) oraz obniżyć wskutek kar umownych. CAM Media, tak jak Ströer działająca m.in. w reklamie zewnętrznej, w komunikacie giełdowym nie poinformowała, dlaczego zdecydowała się sprzedać Ad-Vice. Podała natomiast, że oficjalnie negocjacje trwały zaledwie niecały tydzień.

CAM Media kontrolowała Ad-Vice od końca 2009 roku. Wtedy za 55 proc. udziałów sieci zapłaciła 3,2 mln zł. Pozostałe udziały kupiła w 2010 i 2011 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ströer Polska kupił od CAM Media sieć e-reklamową Ad-Vice

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bob
Ooo. Czyli jednak. Powodzenia Artur
odpowiedź
User
ktoś
"Przejęcie Ad-Vice to pierwsza inwestycja Ströer Polska wychodząca poza segment reklamy zewnętrznej."

A o tym jak mieli Evolution Media które upadło to czemu się nie chwalą? :)
w 2013 mieli 53,4% udziałów w grupie Ballroom, właścicielu upadłej w tym roku sieci Evolution Media Net
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/st ... -e-reklame
odpowiedź
User
do ktosia
Drogi Ktosiu - Evolution zostało rozwalone przez własnych zarządzających, niepłacenie wydawcom, kręcenie na fakturach z klientami i wiele, wiele innych. Zresztą kadra zarządzająca nieistniejącego Evo wcześniej nieomal doprowadziła do upadku IDMnetu.
Ad Vice to mała firma ale sprawnie i z pomysłem zarządzana przez prawdziwą Kadrę Zarządzającą. Zatem powodzenia dla Stroera i całego Ad Vice!
odpowiedź